Przeżyj przygodę w regionie Unova
Artemis Fowl Vs Misty
walczące pokemony: Pansage Vs Panpour
Sędzia: White
Stawka: 50$
Ostatnio edytowany przez Misty (2012-08-12 19:38:22)
Offline
Zgadzam się pod jednym warunkiem, jeżeli stawką będzie 100$ :3
Offline
Ja mogę posędziować .
KP BIAŁEJ PANNY
BOX BIAŁEJ PANNY
Uważaj, bo Biała Panna jest ostra i ma cię na oku! (mrau! :3)
Offline
Offline
Offline
Arena
Arena to wielka polana, otoczona licznymi krzakami i drzewami, za którymi można się schować. Trawa jest tu dosyć gęsta, a pokemony mogą się czasem potknąć o liczne, wystające korzenie. Wzdłuż polany przebiega mały strumyk o głębokości 5 cm, jednak może dodać sił wodnemu pokemonowi.
Pogoda
Słońce chyli się ku zachodowi, czuć lekki, dosyć przyjemny chłód.
Walczące pokemony:
Pokemony Artemisa Fowla:
Pansage
100%
Pokemon jest jeszcze najedzony po ostatniej uczcie złożonej z 15 muffinek, więc zostaje włączone jego specjalne info.
Pokemony Misty:
Panpour
100%
________________________________
- Powodzenia! - mówi sędzia i rozpoczyna walkę między Artemisem Fowlem a Misty.
kolejka:
- Misty-
- Artemis Fowl-
-Ja (sędzia)-
Stawka:
- 50zł-
Ostatnio edytowany przez White (2012-08-13 10:57:26)
KP BIAŁEJ PANNY
BOX BIAŁEJ PANNY
Uważaj, bo Biała Panna jest ostra i ma cię na oku! (mrau! :3)
Offline
- Panpour pokarz mu Taunt później skocz i użyj Acrobatics sparaliżuj go Lick i jedną łapą zaatakuj Scratch i popraw drugą , pamiętaj o unikach .
Offline
- Pansage szybko użyj Double Team i spraw aby przeciwnik nie wiedział gdzie jesteś w ten sposób powinniśmy uchronić się przed Taunt. Następnie zastosuj Grass Knot, przeciwnik nie będzie wiedział, których pnączy ma unikać, chwyć go i zacznij uderzać o ziemię raz po raz, a następnie wyskocz wraz z nim związanym i walnij z całej siły o ziemię nim! Potem za pomocą Acrobatic doskocz do niego szybko i zaatakuj Lick i postaraj się go sparaliżować. To będzie idealna okazja na to, a by nie miał ucieczki przed twoim następnym atakiem, bardzo ważnym. Pokaż swoją moc przyjacielu, moc trawiastych Pokemonów i zaatakuj Panpour'a Solar Beam, dalej Pansage poradzisz sobie! - zawołałem dodając otuchy mojemu podopiecznemu.
Offline
Arena
Arena to wielka polana, otoczona licznymi krzakami i drzewami, za którymi można się schować. Trawa jest tu dosyć gęsta, a pokemony mogą się czasem potknąć o liczne, wystające korzenie. Wzdłuż polany przebiega mały strumyk o głębokości 5 cm, jednak może dodać sił wodnemu pokemonowi.
Przebieg walki
Kiedy Panpour rozpoczął Taunt, Pansage użył Double Team myląc przeciwnika i zmuszając do błędu. Wtedy Pansage zaatakował Grass Knot. Panpour nie wiedział z której strony ma uniknąć ataku. Obwinął wokół niego i zaczął nim walić o ziemię. Wtedy Panpour próbował uwolnić się przy pomovy Acrobatics, jednak nie przyniosło to skutku. Próbował również drapać, ale był zbyt daleko od przeciwnika. W końcu pokemon wyskoczył i z całej siły uderzył wodną małpką o ziemię. Dobiegał do niego z Lick, kiedy ten zrobił unik przy pomocy Acrobatics i udezrył go Lick, jednak bez skkutku paraliżu. Kiedy Pansage zaczął ładować SolarBeam, Panpour już prawie atakował przeciwnika Scratch, kiedy ten dowalił mu trawiastym atakiem. Podziałała przewaga typów.
Pogoda
Słońce chyli się ku zachodowi, czuć lekki, dosyć przyjemny chłód.
Walczące pokemony:
Pokemony Artemisa Fowla:
Pansage
90%
Pokemon ma szybkość zmniejszoną o 10%, a atak powiększony o 40%
Pokemony Misty:
Panpour
40% + leży na ziemi przewrócony przez Solar Beam
kolejka:
-Artemis Fowl-
-Misty-
-Ja (sędzia)-
Stawka:
- 50zł-
Ostatnio edytowany przez White (2012-08-14 11:38:08)
KP BIAŁEJ PANNY
BOX BIAŁEJ PANNY
Uważaj, bo Biała Panna jest ostra i ma cię na oku! (mrau! :3)
Offline
White tak do mojego Specjalnego Infa, moc mojego Pansag'a została zwiększona o 40%, a nie o 50%
---------------------------------------------------------------------------------
- Świetnie Pansage, pokazaliśmy im twoją siłę teraz powtórzmy nasz wyczyn i zakończmy tą walkę. Pokaż swoją nową niespodziankę, użyj Protect! Następnie zastosuj ponownie Double Team, tak aby iluzje otoczyły przeciwnika nie dając mu szans na ucieczkę i użyj Grass Knot. Uchwyć wroga i uderz nim o ziemię z całej siły, a następnie zastosuj Acrobatic doskocz do Panpour'a i spróbuj sparaliżować Lick, kiedy to zrobisz złap przeciwnika za łapę i rzuć nim o drzewo i przybij do niego, a na koniec wykończ go Scratch! Dalej poradzisz sobie Pansage! - zawołałem i ponownie dodałem otuchy mojemu Pokemonowi
Offline
- Wykorzystaj jego atak i uderz w niego Acrobatics gdy cię otoczy i spróbuje złapać ty szybko uderz Protect później wyskocz i od tyłu złap go Grass Knot uderz z całej swojej siły o drzewo później zamroź go Ice Bearn dobiegnij do niego z Lick potem użyj Taunt i uderz Payback i postaraj się zakończyć walkę jednym silnym uderzeniem Acrobatics .
Offline
Arena
Arena to wielka polana, otoczona licznymi krzakami i drzewami, za którymi można się schować. Trawa jest tu dosyć gęsta, a pokemony mogą się czasem potknąć o liczne, wystające korzenie. Wzdłuż polany przebiega mały strumyk o głębokości 5 cm, jednak może dodać sił wodnemu pokemonowi.
Przebieg walki
Pansage użył Protect chroniąc się przed Acrobatics. Potem trawiasta małpka użyła Double Team otaczając Panpoura, jednak ta użyła Protect i obroniła się przez Grass Knot. Potem preskoczył nad kopiami i stamtąd chciała użyć Grass Knot, ale nie wiedziała który Pansage był prawdziwy! Wtedy pokemon Artemisa zaczął biec w celu użycia Scratch, ale się potknął o wystający korzeń i przewrócił się niszcząc wszystkie swoje kopie. Wykorzystała to wodna małpka i zaatakowała Lick (nie spowodowało to paraliżu) a potem Acrobatics, bo zapomniała pozostałych komend trenerki.
Pogoda
Słońce chyli się ku zachodowi, czuć lekki, dosyć przyjemny chłód.
Walczące pokemony:
Pokemony Artemisa Fowla:
Pansage
65%
Pokemon ma szybkość zmniejszoną o 10%, a atak powiększony o 40%
Pokemony Misty:
Panpour
40%
kolejka:
-Misty-
-Artemis Fowl-
-Ja (sędzia)-
Stawka:
- 50zł-
KP BIAŁEJ PANNY
BOX BIAŁEJ PANNY
Uważaj, bo Biała Panna jest ostra i ma cię na oku! (mrau! :3)
Offline
- Teraz gdy znowu będzie atakować Grass Knot ty użyj Acrobatics i skocz nad przeciwnikiem zredukuj jego kopie używając Grass Knot później pokarz mu swój Ice Bearn postaraj zadać mu niszczące uderzenie Shadow Claw następnie złap Pansage swoimi pnączami (Grass Knot) i żuć nim o ziemię z całej siły szybko uderz go Toxic postaraj zakończyć walkę używając Payback jeśli to nie pomoże użyj Water Gun .
Offline
Nie ma to jak ściąganie taktyki... -_-
-----------------------------------------------
- Heh, nasz przeciwnik Pansage zapomniał o czymś chyba... -
- Zastosuj Dig i przeczekaj wszystkie ataki skierowane na ciebie przez Panpour'a, podczas kiedy on będzie męczył się atakował, chyba w powietrze.... ty odpocznij sobie i zregeneruj siły następnie wyskocz w górę i następnie za pomocą Acrobatic doskocz do wroga i uwierz w swoją siłę, zjednocz się z naturą poczuj, że stać cię na to i wytwórz paraliżujący śluz podczas ataku Lick(nie wiem czy śluz czy co się wytwarza, ale mam nadzieję że rozumiesz mnie), wiem że na pewno poradzisz sobie z tym wyzwaniem. Następnie pokaż mu swoje pazurki mały, użyj Scratch i najpierw z jednej, a potem z drugiej strony zostaw mu niezły ślad zadrapania. Na koniec niech wszyscy poznają twoją potęgę, ostatni Solar Beam był tylko próbką twoich sił, teraz zademonstruj prawdziwą swoją moc i poraź im swoim promieniem!( chodzi mi gdybyś nie domyśliła się o użycie Solar Beam)Pokaż pełną klasę malutki! - zawołałem wydając polecenia, a zarazem ciągle wspierając mojego Pansag'a
Offline